ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Κι όμως, οι σκληρές απεργιακές κινητοποιήσεις που κάναμε τους τελευταίους έξι μήνες για την ανατροπή της επίθεσης έχουν σταματήσει. Με εξαίρεση τις πρώτες βδομάδες μετά την ψήφιση του νόμου που η βάση των εργαζόμενων είχε κερδίσει στις γενικές συνελεύσεις τη συνέχιση των απεργιών, ο αγώνας αναστάλθηκε. Πρώτα στην ΕΘΕΛ και μετά σε όλα τα Μέσα. Η ηγεσία της ΠΑΣΚΕ στο Συνδικάτο της ΕΘΕΛ έκανε τα πάντα για να σταματήσει τις κινητοποιήσεις και αυτό καθόρισε όλο τον κλάδο.

Από τη στιγμή όμως που έγινε ανασύνθεση του προεδρείου στο Συνδικάτο της ΕΘΕΛ και πλέον την πλειοψηφία έχουν οι άλλες παρατάξεις του ΔΣ και όχι η ΠΑΣΚΕ με τους συνεργάτες της, γιατί δεν υπάρχει καμία πρωτοβουλία να ξαναβγεί ο κλάδος στη μάχη; Τι πραγματικά εμποδίζει τις άλλες παρατάξεις του ΔΣ να καλέσουν γενική συνέλευση των οδηγών των λεωφορείων, από τη στιγμή μάλιστα που έχει κατατεθεί στο Συνδικάτο ο απαιτούμενος αριθμός υπογραφών συναδέλφων που το ζητούν; Η δύναμη του κλάδου είναι μεγάλη και είναι ανάγκη να οργανωθεί από τα κάτω.

Γιάννης Σταθουλόπουλος, οδηγός, αμαξοστάσιο Ελληνικού