Δημοτικές εκλογές
"Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας": Λεφτά για τα σχολεία - όχι παρακρατήσεις

'Όχι στην παρακράτηση από το Δήμο Αθήνας της επιχορήγησης των σχολείων. Να αποδοθούν τα ποσά που παρακρατήθηκαν από το Δήμο. Δώστε πίσω το 50% της χρηματοδότηση προς τις σχολικές επιτροπές που έκοψαν οι κυβερνήσεις με τα μνημόνια”.

Aυτά απαιτεί με δήλωσή του ο Πέτρος Κωνσταντίνου, υποψήφιος δήμαρχος με την Ανταρσία στις Γειτονιές της Αθήνας με αφορμή τα σχολεία που έμειναν χωρίς θέρμανση λόγω περικοπών στο δήμο της Αθήνας. Όπως αναφέρει:

“Πρόκληση αποτελεί η ομόφωνη απόφαση της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αθήνας (17/1/2019) να 'μην πραγματοποιηθεί η κατανομή των λειτουργικών δαπανών της Δ΄Δόσης του 2018' με το σκεπτικό ότι 'υπερέβησαν τα ποσά των δαπανών κοινής ωφέλειας που είχαν προς τούτο δεσμευτεί' γιατί τα θεωρεί 'οφειλή της σχολικής μονάδας προς το αποθεματικό της σχολικής επιτροπής'.

Η δημοτική αρχή Καμίνη μοιράζει τη φτώχεια αφού η κρατική χρηματοδότηση μειώθηκε κατά 50% αντί να στηρίξει τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος, μαθητών και γονιών για γενναία χρηματοδότηση των δημόσιων σχολείων. Έτσι κατάντησαν τα σχολεία να μένουν χωρίς θέρμανση μέσα στο ψύχος, όπως τη Γκράβα και το 36ο δημοτικό Εξαρχείων, αφού συντήρηση δεν γίνεται ενώ πιέζονται διαρκώς οι εργαζόμενοι γονείς να βάλουν το χέρι στην τσέπη.

761.000 ευρώ από την επιχορήγηση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επέστρεψε ο Δήμος στον κρατικό κορβανά, τα οποία είχαν παρακρατηθεί από τις δύο σχολικές επιτροπές για έκτακτες ανάγκες, ως αποθεματικό (30%) λογαριασμούς των ΔΕΚΟ, για θέρμανση και υλικά καθαριότητας, τα οποία φτάνουν στο 80%.

Οι μνημονιακού τύπου συγχωνεύσεις των 14 Σχολικών Επιτροπών και ΔΕΠ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας στο Δήμο Αθήνας οδήγησαν σε αυτόματη λειτουργία του κόφτη των δαπανών για τη συντήρηση και λειτουργία των σχολείων... 

Αντί ο Δήμος της Αθήνας να διεκδικήσει την αύξηση της χρηματοδότησης και τη στελέχωση με μόνιμο προσωπικό των τεχνικών υπηρεσιών του για να καλυφθούν οι ανάγκες των σχολείων, προβάλλει τους ιδιώτες, τους ευεργέτες και τους χορηγούς ως εναλλακτική διέξοδο και σπαταλά τα ποσά σε έργα για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στο ιστορικό κέντρο. Στην πράξη πρόκειται για συρρίκνωση του δημόσιου σχολείου...”