Οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων θα διαδηλώσουν και ενάντια στις απολύσεις που έχει ζητήσει η ADM να γίνουν για να αγοράσει το 75,1%. Το υπόλοιπο ποσοστό θα παραμείνει στην γερμανική εταιρία Thyssen Κrupp που ήταν η ιδιοκτήτρια μέχρι τώρα.
Η απαίτηση της πολυεθνικής εταιρίας είναι να φύγουν 400 εργαζόμενοι από τους 1300 που δουλεύουν αυτήν τη στιγμή στα Ναυπηγεία. Για την κατάσταση στο Σκαραμαγκά είχε μιλήσει στην ΕΑ ο Λευτέρης Χουτζούμης την ημέρα της Πανεργατικής απεργίας και η εικόνα που μας μετέφερε είναι χαρακτηριστική για το τι σήμανε η ιδιωτικοποίηση και ποια πρέπει να είναι η στάση των εργατών:
«Πριν από δύο χρόνια έγινε μια απόσχιση κλάδου. Αποσχίσανε μια δραστηριότητα, των τρένων, και την κάνανε νέα εταιρία, την Εταιρία Τροχαίου Υλικού, μιλώντας για ´προοπτική´ και ´ανάπτυξη´, με 700 προσλήψεις. Τη συνέπεια τη βιώνουμε εδώ και δέκα μήνες από το Μάιο. Όχι μόνο ανάπτυξη δεν είδαμε, αλλά είμαστε απλήρωτοι! Μας κοροϊδεύανε και λέγανε ότι θα φέρουν συμβόλαια και μας έλεγαν ότι έχουν 200 βαγόνια σαν υπογεγραμμένη σύμβαση και το μόνο που είχαν ήταν 3 βαγόνια, μόνο και μόνο για να γίνει η αγοροπωλησία μαϊμού.
Ιδιωτικοποίησαν τα Ναυπηγεία που ήταν κρατικά, τα πήρε η HDW και τέλος η Thyssen. Το μόνο που έκαναν αυτοί οι εργοδότες ήταν να απομυζούν τις κρατικές δουλειές της περασμένης δεκαετίας χωρίς να φέρουν ούτε μια δική τους δουλειά, με συνέπεια να έχει πρόβλημα από δουλειά αυτή τη στιγμή όλο το Ναυπηγείο. Δεν υπάρχει εργασία και η σύμβαση με τα υποβρύχια έχει πρόβλημα. Εμείς σε αυτό το πρόβλημα του ´κυνηγιού εργοδοτών´ προτείνουμε την εθνικοποίηση του ναυπηγείου κάτω από κρατικό έλεγχο με εκλεγμένους και ανακλητούς αντιπροσώπους που να ελέγχουν όλη αυτήν την κατάσταση. Το Ναυπηγείο μπορεί να αναπτυχθεί κατάλληλα σε πολλούς τομείς που να προσφέρουν στις ανάγκες της κοινωνίας, πχ γέφυρες, μεταλλικές κατασκευές, λεωφορεία και να έχει όφελος ολόκληρη η κοινωνία».