Εκπαίδευση και νεολαία
Καλλιτεχνικό Σχολείο Αθήνας: Στο δρόμο με το καλημέρα

12/9, Συγκέντρωση έξω από το Δημαρχείο Αθήνας. Φωτό: Στέλιος Μιχαηλίδης

Σε κινητοποίηση με το καλημέρα της σχολικής χρονιάς προχώρησαν μαθητές/ριες και γονείς του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αθήνας. Συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας 12/9 έξω από το Δημαρχείο της Αθήνας, διεκδικώντας επίλυση στο πρόβλημα των ελλείψεων σε κτηριακές και υλικοτεχνικές υποδομές. 

«Aπό το 2018 που ιδρύθηκε το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αθήνας, δημιουργήθηκε χωρίς καμία πρόβλεψη για τις κτηριακές υποδομές. Από εκείνη τη στιγμή και μετά έχουμε γίνει μπαλάκι μεταξύ υπουργείου Παιδείας και δήμου Αθηναίων ψάχνοντας να βρούμε κτήριο» δήλωσε στην Εργατική Αλληλεγγύη ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων Σοφοκλής Ζαφείρης. 

«Εδώ και 4 χρόνια έχει αποφασίσει το δημοτικό συμβούλιο ότι το σχολείο θα στεγαστεί στο κτήριο της οδού Πρασά και Οκταβίου Μερλιέ. Το κτήριο αυτό χρίζει επισκευών. Από τότε ακούμε υποσχέσεις ότι “θα το φτιάξουμε”. Τα καλλιτεχνικά σχολεία έχουν ιδιαίτερες ανάγκες κι απαιτήσεις, τόσο σε αίθουσες όσο και σε υλικοτεχνικές υποδομές. Αυτή τη στιγμή οι μαθητές κι εκπαιδευτικοί του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αθήνας είναι νομάδες. 

Νομάδες

Πρόκειται για ένα άστεγο σχολείο που φιλοξενείται σε άλλα σχολεία και κατά συνέπεια δεν μπορεί να επιτελέσει το έργο του. Διεκδικούμε από το δήμο να φτιάξει το κτήριο της Πρασά. Όταν βλέπουμε ότι δίνουν εκατομμύρια για Μεγάλους Περιπάτους σε χρόνο dt, δεν μπορεί παρά να είναι εξαιρετικά απλό αυτό που διεκδικούμε. Οι ελλείψεις αφορούν και στο προσωπικό. Είχαμε έλλειψη για παράδειγμα σε καθηγητές χορού και κινηματογράφου. Μετά από κινητοποιήσεις που κάναμε μαζί με την Πανελλήνια Ένωση Γονέων Καλλιτεχνικών Σχολείων δείχνει να επισπεύδεται η πρόσληψη, αν και όχι με τρόπο που να μας ικανοποιεί πλήρως. 

Σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο συζητιέται η παραχώρηση δύο ακόμα αιθουσών σε ένα κτήριο που είμαστε φιλοξενούμενοι. Είμαστε ένα αναπτυσσόμενο σχολείο. Καθότι υπάρχουμε από το 2018 έχουμε μέχρι πρώτη λυκείου αλλά κάθε χρόνο μπαίνουν νέα παιδιά και μεγαλώνουμε. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης επέπληξε τους υπεύθυνους του σχολείου γιατί δεν πήραν λιγότερα παιδιά. Η λύση γι’ αυτούς είναι λιγότερα παιδιά στο σχολείο αντί να δώσουν την αναγκαία χρηματοδότηση».