Οι αντιστάσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία συνεχίζουν να μπλοκάρουν κάθε προσπάθεια εφαρμογής των αντεργατικών επιθέσεων της κυβέρνησης και της Κεραμέως. Οι “αξιολογητές” δεν καταφέρνουν να περάσουν την είσοδο στα σχολεία. Ενδεικτική είναι η τακτική συνέλευση του ΣΕΠΕ Αριστοτέλης στις 30/5. Η συμμετοχή ήταν πολύ μεγάλη -πάνω από 110 άτομα- και η διάθεση όλων ήταν για σύγκρουση.
«Και είχε πολύ κόσμο η συνέλευση και η συζήτηση που έγινε ήταν πολύ καλή», μας είπε η Μαριάννα Χρονοπούλου, μέλος του συλλόγου.
«Μιλήσαμε για τα αποτελέσματα των εκλογών, τονίζοντας ότι εμείς θα είμαστε στα σχολεία απ' έξω να μπλοκάρουμε τους αξιολογητές, όπως το κάναμε τη μέρα της συνέλευσης στη Φιλαδέλφεια. Συνεχίζουμε να οργανώνουμε με την επιτροπή αγώνα για να συντονίσουμε τις στάσεις εργασίας και τις κινητοποιήσεις. Πέρασε το πλαίσιο των Παρεμβάσεων, καθώς και πολλά ψηφίσματα, όπως ένα αντιρατσιστικό για τους πρόσφυγες και τα κλειστά στρατόπεδα, ένα για το 6ο ειδικό νηπιαγωγείο που στεγάζεται σε κοντέινερ και άλλα. Πολύ θετική ανταπόκριση έδειξαν οι συνάδελφοι στην εξόρμηση που κάναμε στην αρχή με την προκήρυξη του ΣΕΚ για τα αποτελέσματα των εκλογών και την Εργατική Αλληλεγγύη, που έδειχνε πόσο μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον για τις απαντήσεις της επαναστατικής αριστεράς.
Επίσης, στη συνέλευση άνοιξε το θέμα της συμπαράστασης στη δασκάλα που έδειξε την ταινία “Αγόρια στο ντους” και τη μάχη ενάντια και στις ιδέες που θέλει να περάσει το υπουργείο, αφήνοντας την εκπαιδευτικό έκθετη σε ομάδες ακροδεξιών. Ως σύλλογος Αριστοτέλης στο ψήφισμά μας για αυτό το ζήτημα τονίζουμε ότι: “Είμαστε αταλάντευτα και μαχητικά στο πλευρό κάθε αγωνιζόμενης/ου εκπαιδευτικού που απέναντι στα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις ορθώνει το παιδαγωγικό του ανάστημα... Καταδικάζουμε το κυνήγι μαγισσών που έχει εξαπολυθεί από μερίδα των ΜΜΕ... Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να πάρει ξεκάθαρη θέση, να πάψει να καλλιεργεί κλίμα κοινωνικού αυτοματισμού, να σταματήσει να αφήνει τους/τις εκπαιδευτικούς έρμαια στις πλέον εξωφρενικές επιθέσεις και να μην ασκήσει διώξεις σε βάρος συναδέλφων”».
Κατέρρευσε η Τράπεζα Θεμάτων
Και ενώ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καταρρέει η “αξιολόγηση”, στη Δευτεροβάθμια που ξεκίνησαν οι εξετάσεις καταρρέει η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων. Το αποτέλεσμα ήταν να καθυστερήσουν οι εξετάσεις ή ακόμα χειρότερα να αναβληθούν για άλλη μέρα δημιουργώντας πρόβλημα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, που έπρεπε να παραμείνουν στο σχολείο “εκτός ωραρίου”. Λίγη σημασία έχει αν η πλατφόρμα δέχτηκε κυβερνοεπίθεση όπως λέει το υπουργείο παιδείας ή όχι. Δύσκολα μπορεί να θυμηθεί κανείς μία ηλεκτρονική πλατφόρμα αυτού του υπουργείου που να λειτούργησε. Το σημαντικό είναι η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων, όπως και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και κάθε αντιεκπαιδευτικού νόμου αυτής της κυβέρνησης, που το μόνο που κάνουν είναι το σχολείο ένα ταξικό κόσκινο και πεδίο ανταγωνισμού.