ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Στο ίδιο αντεργατικό μήκος κύματος κινούνται και οι προσπάθειες για την υπογραφή ΣΣΕ στις νέες αυτές εταιρίες. Όπως δήλωσε στην Ε.Α. ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζόμενων στο ΜΕΤΡΟ Αντώνης Σταματόπουλος: «Η εταιρία θέλει να καταργήσει επιδόματα και δώρα, θέλει να διαλύσει την μονιμότητα, θέλει να απολύσει προσωπικό και να δημιουργήσει στρατό μισθωτών εφέδρων που θα περιμένουν στην ουρά, όμηροι, και θα λειτουργούν σαν απεργοσπαστικός μηχανισμός. Όπως έχουμε δηλώσει από το 2010, εμείς δεν πρόκειται να δεχτούμε την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων μας. Πέρσι καταγγείλαμε την σύμβαση που κατέθεσε η διοίκηση του ΜΕΤΡΟ, φέτος το δηλώνουμε εξαρχής. Δεν υπάρχει περίπτωση να υπογράψουμε συμβάσεις μικρότερες από αυτές του 2009. Η διοίκηση μας δήλωσε πως δεν μπορεί να υπογράψει τέτοια σύμβαση και εμείς του προειδοποιήσαμε πως δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω. Η συζήτηση πήρε παράταση και οι συναντήσεις θα επαναληφθούν στις 23 Αυγούστου».

Μπροστά στον κίνδυνο απολύσεων βρίσκονται και περίπου 600 εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς η εταιρεία βρίσκεται ήδη στην τροχιά ιδιωτικοποίησης με το προσωπικό να αποτελεί ακόμα «αγκάθι» στις διαπραγματεύσεις με μελλοντικούς επενδυτές.

Μπροστά σε αυτή την λαίλαπα απολύσεων και περικοπών που ετοιμάζει η κυβέρνηση Παπανδρέου οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες πρέπει να θυμηθούν τον συντονισμό της προηγούμενης χρονιάς και να παραλύσουν τις μεταφορές δείχνοντας την δύναμή τους. Οι απεργίες διαρκείας είναι η μόνη απάντηση που μπορεί να πάρει ο Ραγκούσης.