Εργατικό κίνημα
ΟΣΕΘ: Στοπ στις απολύσεις

Στην απόλυση και των δέκα εργαζόμενων του πρώην Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ) που μετατράπηκε σε Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) προχωράει η νέα διοίκηση του Οργανισμού αφού αρνείται να ανανεώσει τις συμβάσεις τους.

“Ο ΟΣΕΘ είναι ο οργανισμός που δημιουργήθηκε στη θέση του ιδιωτικού ΣΑΣΘ  να σχεδιάζει και να ελέγχει τα πάντα στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Ο Οργανισμός έχει 10 εργαζομένους που μεταφέρθηκαν από τον προηγούμενο φορέα που έλεγχε τις δημόσιες μεταφορές της πόλης, οι περισσότεροι από αυτούς εργάζονται στο ίδιο πόστο για 16 χρόνια. Σήμερα η διοίκηση έρχεται να μας ανακοινώσει, παρά τις υποσχέσεις της προηγούμενης περιόδου, πως δεν μπορεί να ανανεώσει τις συμβάσεις μας. Έτσι τις προηγούμενες ημέρες απολύθηκε ένας εργαζόμενος και μέσα στον Δεκέμβριο απολύονται όλοι”, αναφέρει η Δήμητρα Κομιανού εργαζόμενη στον ΟΣΕΘ. “Αποδεικνύεται στην πράξη πως το σχέδιο του Σπρίτζη για να φτιάξει τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης είναι χωρίς  τους εργαζόμενους. Ζητάμε από τη διοίκηση από τον υπουργό και τον ΑΕΣΘ και να μη χαθεί καμιά θέση εργασίας και να φτιάξουμε πραγματικές δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη.

“Πριν λίγους μήνες έγινε η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ και ο νέος διοικητής του ΟΑΣΘ κ. Παπάς (πατέρας του υπουργού κ. Παπά) αλλά και η διοίκηση του ΟΣΕΘ, είχαν υποσχεθεί ότι οι εργαζόμενοι του ΟΣΕΘ θα απορροφούνταν κανονικά στη νέα κρατική εταιρία, μια που είναι απαραίτητοι για την λειτουργία της αφού πρόκειται για εξειδικευμένο προσωπικό που εργάζεται για δεκαέξι χρόνια στο έργο”, αναφέρεται στην προκήρυξη του Συντονισμού Ενάντια στα Μνημόνια. “Είναι απαράδεκτο έτσι και αλλιώς να απολύονται εργαζόμενοι μετά από 16 χρόνια υπηρεσίας που γνωρίζουν το έργο πολύ καλά και κανένας δεν έχει αμφισβητήσει την επάρκειά τους. Είναι διπλά απαράδεκτο το γεγονός ότι τους απολύει ο κρατικός πλέον ΟΑΣΘ, που αντικατέστησε τον σπάταλο ιδιωτικό ΟΑΣΘ, προσπαθώντας να βάλει τάξη στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Αντί να προχωρήσει σε νέες προσλήψεις που χρειάζονται για την εποπτεία του νέου ΟΑΣΘ η απάντηση της διοίκησης είναι οι απολύσεις”.