Μαζικές κινητοποιήσεις γίνονται σε όλη την Ελλάδα με καταλήψεις στα κτίρια της Περιφέρειας όπως στην Πάτρα και το Ηράκλειο, με κλείσιμο των εκδοτηρίων των αρχαιολογικών χώρων, άνοιγμα των διοδίων και συγκεντρώσεις σε λιμάνια και αεροδρόμια.
Ο υπουργός Μεταφορών Ραγκούσης απειλεί τώρα τους ταξιτζήδες με αφαίρεση αδειών όσων συμμετέχουν σε αποκλεισμούς δρόμων, ενώ ο Παπουτσής δηλώνοντας ότι «κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κλείνει δρόμους, λιμάνια και αεροδρόμια», ανακοίνωσε ότι έχουν σχηματιστεί 82 δικογραφίες, που αφορούν τις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ταξί, με εμπλεκόμενους 6.500 ανθρώπους.
«Ο κόσμος γνωρίζει πολύ καλά ότι η λεγόμενη απελευθέρωση των “κλειστών επαγγελμάτων’ θα αποτελέσει ένα νέο πεδίο κερδοσκοπίας για τις πολυεθνικές, θα σημάνει συντριβή των αυτοαπασχολούμενων επαγγελματιών και των μικρομεσαίων στρωμάτων σε όφελος του μεγάλου πολυεθνικού κεφαλαίου, των αλυσίδων μεταφορικών εταιρειών», αναφέρει η ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για την απεργία των ταξί. «Η απελευθέρωση της ζούγκλας του ανταγωνισμού, η εκχώρηση όλων αυτών των δραστηριοτήτων στα καρτέλ θα οδηγήσει όχι μόνο στην κατάρρευση των αμοιβών και του επιπέδου ζωής των ελευθέρων επαγγελματιών και των μισθωτών των αντίστοιχων κλάδων, αλλά και σε νέα βάρη στην κοινωνική πλειοψηφία από την εκτίναξη της ακρίβειας με τις νέες μονοπωλιακές τιμές που θα επιβληθούν από τις εταιρείες που θα ελέγξουν την αγορά.
Οι τομείς αυτοί πρέπει τελικά να αποτελέσουν κοινωνικοποιημένους τομείς της οικονομίας, με την σύμφωνη, εθελοντική συγχώνευση σε συνεταιριστικές και άλλες μορφές συλλογικής συγκρότησης των ανθρώπων που εργάζονται στους συγκεκριμένους κλάδους. Σήμερα όμως χρειάζεται να ανατραπεί η βαρβαρότητα της «απελευθέρωσης», να διαφυλαχτεί το δικαίωμα στην δουλειά και την επιβίωση. Εκτός από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, τεράστια ευθύνη έχουν και τα κόμματα της ΝΔ και του ΛΑΟΣ, που όχι μόνο ψήφισαν το νόμο για την «απελευθέρωση» των επαγγελμάτων, αλλά δίνουν και λυσσώδη αγώνα ενάντια στα «συντεχνιακά συμφέροντα» (έτσι ονομάζουν τις δίκαιες διεκδικήσεις των μικροεπαγγελματιών). Ο αγώνας των ταξί πρέπει να στηριχτεί από όλο το λαό. Διαγραφή του χρέους, έξοδο από ευρώ-ΕΕ. Λευτεριά από την τρόικα και τα μνημόνια. Να μη φύγει κανείς από το δρόμο της αντίστασης αν δεν φύγουν αυτοί».