Τα “Βατοπέδια” στις συγκοινωνίες

Τα τελευταία 30 χρόνια πού είχαμε την ατυχία να υπαγόμαστε στην Ευρωπαϊκή Κενότητα, μεγάλο μέρος από τις εν λόγω κλίκες (μεγαλοεργολάβοι+προμηθευτές+ αργυρώνητα στελέχη) απομυζούσε το υστέρημα ντόπιων και Ευρωπαίων φορολογουμένων με την πρόφαση ανάκαμψης τού ρόλου των σιδηροδρόμων και με άλλες τάχα οικολογικές επιφάσεις. Στην πράξη όμως δεν ήθελαν να κάνουν καθόλου χαλάστρα στις σκανδαλωδώς ευνοημένες οδικές μεταφορές. Ετσι ανάλωσαν πόρους σε σπάταλες, πλην εσκεμμένα αναποτελεσματικές τοποθετήσεις, και επί πλέον μια ολοένα επιδεινούμενη διαχειριστική αχρειότητα στις καθημερινές λειτουργίες.

Το καταστροφικό δίδυμο Χατζηδάκη-Σουφλιά εμπλούτισε την κλίκα με τους εργολάβους των διοδίων και σε συνδυασμό με τη λεγόμενη οικονομική “κρίση” μετατόπισε αποφασιστικά το βάρος από την κοροϊδία των αναποτελεσματικών επενδύσεων (πού ούτως ή άλλως γίναν αντιληπτές) στην οριστική απονέκρωση του σιδηροδρόμου προκειμένου να πωληθεί το πτώμα του ως οικόπεδα και ως παλιοσίδερα, χωρίς να απειληθεί ποτέ πια το μονοπώλιο των ιδιωτικοποιούμενων αυτοκινητοδρόμων. Κατά ειρωνεία της τύχης η υλοποίηση εκτελείται από το διάδοχο καταστροφικό δίδυμο Ρέππα-Τσιόκα.

Κριτήρια

Μαζί με το σιδηρόδρομο εξαφανίζει και τα παραδοσιακά σιδηροδρομικά επαγγέλματα μετατάσσοντας με αναξιοκρατικά κριτήρια το προσωπικό από δω κι από κει. Εμείς πιστεύουμε πως ούτε ο σιδηρόδρομος, ούτε κατά μείζονα λόγο οι σιδηροδρομικοί είναι για το χρονοντούλαπο της ιστορίας και σκοπεύουμε να το αποδείξουμε στην πράξη. Ως επαγγελματία των μεταφορών με προσβάλλει βάναυσα η όποια διαπραγμάτευση με κρατικούς αξιωματούχους στερούμενους ου μόνον κάθε επαγγελματικής για το αντικείμενό μας καταλληλότητας, αλλά κυρίως κάθε ηθικής υποστάσεως για οποιοδήποτε δημόσιο λειτούργημα.

Τουναντίον φρονώ ότι τα οποιαδήποτε αιτήματά μας πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από την προϋπόθεση πολιτικής καθάρσεως του υπουργείου από τα αποβράσματα της ληστοσυμμορίας Τσιόκα που είναι διορισμένα σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεών μας. Είναι πασίδηλο ότι αυτοί έχουν σα βασικό στόχο επωφελούμενοι από την αναμπουμπούλα της οικονομικής συγκυρίας να επιρρίψουν στο ΔΝΤ τις αρπαχτές που σκοπεύουν να κάνουν προς όφελος των ιδίων και των πραγματικών εντολέων τους. Διαφαίνονται ήδη τα διαπλεκόμενα επιχειρηματικά συμφέροντα τα οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν μέσω των υπεργολαβιών και των εκποιήσεων δημοσίας σιδηροδρομικής περιουσίας, που μπροστά τους θα ωχριά το σκάνδαλο Βατοπεδίου.

Αρα, σαν πρώτιστο ζήτημα πρέπει να προβάλουμε με θάρρος τις κυρίως ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (περιλαμβανομένης και απεργίας, αλλά και άλλων τρόπων) προκειμένου να αποπεμφθούν ατιμωτικά από το υπουργείο κλίκες τύπου Τσιόκα και γνωστοί εγκάθετοι σύμβουλοι-τσιράκια συγκεκριμένων διαπλεκόμενων μεγαλοεπιχειρήσεων. Καμιά υπεργολαβία δεν ανεχόμαστε διότι αποτελεί σταδιακή ΥΠΟΥΛΗ ιδιωτικοποίηση δραστηριοτήτων, και μάλιστα όχι σε καταξιωμένες επιχειρήσεις τεχνολογικής αιχμής, αλλά σε παράσιτα-νταβατζήδες. Πρέπει να κάνουμε αρχή αποβάλλοντας με τσαμπουκά ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ κάθε προϋπάρχοντα υπεργολάβο σε σεκιούριτι, καθαρισμό, συντήρηση κλιμάκων κλπ. Από δηλώσεις του διαβόητου ψευτοθεολόγου απατεώνα προκύπτει πώς προετοιμάζει κιόλας στα σκαριά την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ υπεργολαβία για το σύστημα κομίστρου.

Νίκος Σμπαρούνης, συγκοινωνιολόγος, εργαζόμενος ΜΕΤΡΟ